FAQ
Veel gestelde vragen

Bestellen
Wanneer u een artikel heeft uitgezocht, kiest u de gewenste maat, kleur en het aantal. Vervolgens legt u het artikel met een muisklik in uw winkelmand. Als u klaar bent met winkelen, klikt u op de winkelmand rechts bovenin het scherm. U ziet een overzicht van uw bestelling waarin u desgewenst nog kunt wijzigen.
Het plaatsen van artikelen in uw winkelmand betekent geen reservering van de artikelen. Zodra de betaling is afgerond, bent u verzekerd van de artikelen.
Uw bestelling wordt door ons per e-mail bevestigd. U ontvangt tevens een e-mail zodra uw bestelling is verzonden. Wanneer u gekozen heeft om uw bestelling af te halen in onze winkel, dan ontvangt u een e-mail wanneer uw bestelling klaar ligt.
U kunt er ook voor kiezen om uw pakket af te halen in onze winkel. Zodra uw bestelling klaar ligt ontvangt u een mail. Het afhalen van uw bestelling kunt u doen binnen de openingstijden van de winkel.
Bij artikelen die op voorraad zijn geldt op werkdagen voor 15:00 besteld, de volgende dag in huis. Kiest u voor ‘afhalen in de winkel’ dan ontvangt u een email wanneer u uw bestelling kunt afhalen.
Versturen doen wij met PostNL, PostNL is een betrouwbare en snelle dienstverlener voor het verzenden van pakketten. PostNL zal tot twee keer toe het pakketje aanbieden aan het afleveradres zoals u deze bij uw bestelling heeft ingegeven. Daarna wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde PostNL punt afgeleverd en kunt u deze daar ophalen.

Betalen
Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, Fintro, KBC, CBC, AXA bank en VDK spaarbank kunnen via Mister Cash eenvoudig online betalingen verrichten. Met Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethoden van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van Mister Cash, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren.
Heeft u toegang tot internetbankieren bij uw eigen bank? Dan kunt u zonder speciale software gebruik maken van iDeal, de makkelijkste manier van betalen op internet. iDeal wordt ondersteund door ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.
Wij accepteren Visa en Mastercard. Als u kiest voor betalen met uw Visa of Mastercard, dan wordt u aan het einde van het besteltraject doorgestuurd naar een beveiligde omgeving van Mollie Online Payment Services. Hier kunt uw creditcardnummer, veiligheidscode en vervaldatum ingeven. Binnen enkele klikken is uw order afgerond en zullen wij de bestelling in behandeling nemen.
Alle creditkaart betalingen die bij Berkeley.nl worden gedaan lopen via Mollie Online Payment Services. Alle transacties worden dan ook gecodeerd en versleuteld over het internet verstuurd. Mollie Online Payment Services maakt hiervoor gebruik van zeer geavanceerde encryptie technologieën zodat uw privacy voor 100% gewaarborgd is. Wij zullen dan ook nooit de beschikking of het inzicht krijgen in uw creditkaart gegevens. Dit komt omdat er rechtstreeks met de creditkaartmaatschappij wordt gecommuniceerd. Creditkaartnummers worden constant gecontroleerd door de creditkaartmaatschappij en gecheckt met een zwarte lijst.

Retourneren
U kunt alle gekochte artikelen tot 14 dagen na ontvangst retour melden (mits onbeschadigd, ongedragen en met originele labels aangehecht). Nadat het artikel bij ons is ontvangen wordt het aankoopbedrag retour gestort.
Wilt u het pakket terug sturen, dan kan dat naar onderstaand adres:
BERKELEY
Visstraat 20
5211DN ‘s-Hertogenbosch
Nederland
Wilt u een artikel ruilen voor een vervangend of hetzelfde artikel in een andere kleur of maat? Vul uw bestelnummer in en welke maat/kleur u retour wilt ontvangen op het retourformulier.
Heeft u een klacht, neem dan telefonisch contact met ons op via (073) 690 17 34 of maak gebruik van ons contactformulier. Wij nemen dan op werkdagen binnen 24 uur contact met u op.